.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورههاي نفتی منطقه ساری
هیچ مشکلی در تامین و توزيع سوخت وجود ندارد
این منطقه با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام داده در تامین و توزيع سوخت خانوارها و مصرف کنندگان عمده و جزء استان و حتی پشتیبانی مناطق همجوار هیچگونه مشکلی ندارد .....

شمال نیوز : بدنبال برودت شدید هوا و سرمای کم سابقه در استان و تعطیلی ادارات و دستگاههای اجرایی  ، روابط عمومی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساري با صدور اطلاعیه ای از آماده باش و عدم تعطیلی این شرکت خدمات رسان خبر داد .

متن کامل اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساري بدین شرح است :

مردم عزیز استان مازندران

با عنایت به بحران حاصله از سرمای فراگیر در استان مازندران به اطلاع ميرساند حسب پیش بینی هواشناسی و ابلاغ ستاد بحران استان جلسه ی بحران در شرکت نفت منطقه ساری با حضور مدیر و کلیه مسئولین ستادی و شهرستان تشکیل شد و از اولین ساعت قطعی گاز با فراخوان کلیه نیروهای ستادی و عملیاتی تا پایان بحران در آماده باش کامل خواهند بود  .

کارکنان و بسیجیان منطقه با تمام توان و ظرفیت موجود با اکیپهای سیار به توزیع سوخت نفت سفید ،نفتگاز و گاز مایع در بین خانوارها اقدام کرده  و باتوجه به قطع ارتباطی جاده های مواصلاتی از ذخیره های استراتژیک شش هزار تنی گاز مایع نکا برداشت و تحویل شرکتهای موزع شد و طی دستوری به روسای نواحی تاکید شد که با نظارت و هماهنگی مدیریت شهرستانی اقدام به توزيع نمایند . وتا پایان بحران حدود دویست تن گاز مایع و یک میلیون لیتر نفتگاز و دومیلیون لیتر نفت سفید جهت توزيع پیش بینی شده است که تاکنون حدود شصت درصد فرآورده بین خانوارهایی که دراثر افت فشار و قطع گاز مواجهه شدند توزيع شد .

این منطقه با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام داده در تامین و توزيع سوخت خانوارها و مصرف کنندگان عمده و جزء استان و حتی پشتیبانی مناطق همجوار هیچگونه مشکلی ندارد .

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساري


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 4 آذر 1395
ای کاش دروغ کنتورداشت متاسفم براتون که خیلی راحت دروغ مینویسید ما هیچ چی نداریم نه اب نه برق نه گاز ونه کسی جوابمونوداده حتماشمامشکلونمیدونید چیه اقای رییس نگران نباش فرداحقوقتودوبرابرمیکننداحتیاجی به این دروغهانیست
بابلی 4 آذر 1395
ما تو بابل گاز نداریم.خواهشا به داد ما برسید.مردم یخ زدند.چرا الکی میگید سوخت داریم.مردم در بابل دارن از سرما یخ میزنند.خواهشا کمک کنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.